De uitzending via Webex

Wordt de uitzending uitgezonden via Webex, of bent u als spreker uitgenodigd om deel te nemen op het virtuele podium? Zorg ervoor dat u Webex heeft geïnstalleerd en dat deze up-to-date is om een probleemloze ervaring te garanderen. Voor technische ondersteuning bij het gebruik van Webex, kunt u terecht op de officiële supportpagina: Webex Support.
De uitzending via Microsoft Teams

Wordt de uitzending uitgezonden via Microsoft Teams, of bent u als spreker uitgenodigd om deel te nemen op het virtuele podium? Zorg ervoor dat u Microsoft Teams heeft geïnstalleerd en dat deze up-to-date is voor een soepele ervaring. Voor technische ondersteuning bij het gebruik van Microsoft Teams, kunt u terecht op de officiële supportpagina: Microsoft […]
De uitzending via Zoom

Wordt de uitzending uitgezonden via Zoom, of bent u als spreker uitgenodigd om deel te nemen op het virtuele podium? Voor beide gevallen kunt u gebruik maken van de Zoom-software. Zorg ervoor dat u de juiste versie van Zoom gebruikt en dat deze up-to-date is. Als u technische ondersteuning nodig heeft bij het gebruik van […]
Ondersteunde browsers voor de uitzending

Om de uitzending zonder problemen te volgen, raden we aan om een van de volgende moderne browsers te gebruiken: Let op dat oudere browsers, zoals Internet Explorer, niet actief worden ondersteund en mogelijk problemen veroorzaken bij het afspelen van de uitzending. Door gebruik te maken van een ondersteunde, up-to-date browser, voorkomt u technische problemen tijdens […]
Aanbevolen technische specificaties voor de uitzending

Om de uitzending soepel te kunnen bekijken, raden we de volgende technische specificaties aan: Met deze specificaties kunt u de uitzending optimaal volgen zonder technische onderbrekingen. Mocht u nog steeds tegen moeilijkheden aanlopen, neem dan gerust contact op met onze supportafdeling voor verdere hulp.
Kan geen vragen stellen of polls beantwoorden

Heeft u moeite met het stellen van vragen of het beantwoorden van polls en ziet u een grijs vlak in plaats van de module? Probeer de volgende stappen om dit op te lossen: Met deze stappen kunt u de vragen- en pollmodule correct gebruiken. Mocht u nog steeds tegen moeilijkheden aanlopen, neem dan gerust contact […]
Het signaal is blokkerig, stottert of buffert veel

Wanneer het signaal van de uitzending blokkerig is, stottert of vaak buffert, kan dit worden veroorzaakt door een trage of onstabiele internetverbinding. Volg onderstaande tips om dit probleem te verhelpen: Met deze stappen kunt u de meeste verbindingsproblemen oplossen en de kwaliteit van de uitzending verbeteren. Mocht u nog steeds tegen moeilijkheden aanlopen, neem dan […]
Het login- of registratiescherm blijft hangen

Heeft u problemen met het inloggen of registreren en blijft het scherm vastlopen? Probeer de volgende stappen om dit op te lossen: Met deze stappen kunt u vaak het probleem van een vastlopend login- of registratiescherm oplossen. Mocht u nog steeds tegen moeilijkheden aanlopen, neem dan gerust contact op met onze supportafdeling voor verdere hulp.
Ik hoor een echo

Een echo kan ontstaan als de uitzending meerdere keren geopend is. Controleer of de uitzending in meerdere vensters of tabbladen van uw browser draait en sluit de tabbladen of vensters die u niet gebruikt. Als u naast de uitzending ook een ander programma zoals Zoom open heeft staan, zorg ervoor dat u het geluid van […]
Ik zie geen beeld of hoor geen geluid

Mocht u vóór of tijdens de uitzending technische problemen ondervinden, bijvoorbeeld met het geluid of de verbinding, volg dan deze stappen: Mocht u nog steeds tegen moeilijkheden aanlopen, neem dan gerust contact op met onze supportafdeling voor verdere hulp.