Ontvangt u de melding “U bent niet geregistreerd” bij het inloggen? Dit kan verschillende oorzaken hebben. Controleer de volgende punten om te achterhalen wat er aan de hand kan zijn:
- Bent u te vroeg?
Het kan zijn dat u probeert in te loggen voordat uw registratie volledig is verwerkt. De registratiegegevens van deelnemers worden meestal tot één uur voor de start van het webinar bijgewerkt. Probeer het nogmaals korter voor de aanvang van het webinar. - Gebruikt u het juiste e-mailadres?
Controleer of u inlogt met het e-mailadres waarmee u zich heeft geregistreerd voor het webinar. Vaak worden meldingen veroorzaakt door het gebruik van een ander e-mailadres dan het adres dat bij de registratie is opgegeven. - Bent u niet geregistreerd?
Als u zeker weet dat u het juiste e-mailadres gebruikt en nog steeds de melding krijgt, is het mogelijk dat u niet bent geregistreerd voor het webinar. Neem in dat geval contact op met de organisatie van het webinar of met Webinary om uw registratie te controleren en verdere ondersteuning te krijgen.
We raden aan om deze punten na te lopen voordat u verdere stappen onderneemt.