Ik zie geen beeld of hoor geen geluid

Liever zo snel mogelijk in contact komen met het team?

Het signaal is blokkerig, stottert of buffert veel

Wanneer het signaal van de uitzending blokkerig is, stottert of vaak buffert, kan...

Lees meer

Ik hoor een echo

Een echo kan ontstaan als de uitzending meerdere keren geopend is. Controleer of...

Lees meer

Ondersteunde browsers voor de uitzending

Om de uitzending zonder problemen te volgen, raden we aan om een van...

Lees meer

Ik zie geen beeld of hoor geen geluid

Mocht u vóór of tijdens de uitzending technische problemen ondervinden, bijvoorbeeld met het geluid of de verbinding, volg dan deze stappen:

  • Muziek en vast beeld voorafgaand aan de uitzending
    Minimaal 5 minuten voor de start van het webinar wordt er achtergrondmuziek afgespeeld en ziet u een vast beeld op uw scherm. Dit is een goed moment om het volume van uw speakers of koptelefoon correct in te stellen. Controleer of externe luidsprekers of hoofdtelefoons goed zijn aangesloten en functioneren zoals verwacht.
  • Gebruik Google Chrome voor de beste ervaring
    Voor de meest optimale ervaring raden we aan Google Chrome te gebruiken als browser. Oudere browsers, zoals Internet Explorer, kunnen problemen veroorzaken. Als u nog een oudere browser gebruikt, update deze dan of installeer Google Chrome voor een betere en stabiele verbinding.
  • Vermijd het gebruik van een VPN-verbinding
    Als u via een VPN bent verbonden, kan dit de verbinding met het webinar verstoren. Sluit uw VPN af en maak rechtstreeks verbinding met het internet om ervoor te zorgen dat het webinar probleemloos afspeelt.
  • Probeer een ander apparaat
    Heeft u nog steeds problemen of werkt het webinar niet naar behoren op uw huidige apparaat? Probeer dan een ander apparaat, zoals een andere computer, tablet of laptop, indien beschikbaar. Soms kunnen verbindings- of compatibiliteitsproblemen apparaat-specifiek zijn.



Mocht u nog steeds tegen moeilijkheden aanlopen, neem dan gerust contact op met onze supportafdeling voor verdere hulp.

Liever zo snel mogelijk in contact komen met het team?