Ik hoor een echo

Liever zo snel mogelijk in contact komen met het team?

U bent niet geregistreerd

Ontvangt u de melding “U bent niet geregistreerd” bij het inloggen? Dit kan...

Lees meer

Ik zie geen beeld of hoor geen geluid

Mocht u vóór of tijdens de uitzending technische problemen ondervinden, bijvoorbeeld met het...

Lees meer

De uitzending via Microsoft Teams

Wordt de uitzending uitgezonden via Microsoft Teams, of bent u als spreker uitgenodigd...

Lees meer

Ik hoor een echo

Een echo kan ontstaan als de uitzending meerdere keren geopend is. Controleer of de uitzending in meerdere vensters of tabbladen van uw browser draait en sluit de tabbladen of vensters die u niet gebruikt.

Als u naast de uitzending ook een ander programma zoals Zoom open heeft staan, zorg ervoor dat u het geluid van de toepassing die u niet gebruikt dempt om echo’s te voorkomen.


Mocht u nog steeds tegen moeilijkheden aanlopen, neem dan gerust contact op met onze supportafdeling voor verdere hulp.

Liever zo snel mogelijk in contact komen met het team?