Webinary Events

Liever zo snel mogelijk in contact komen met het team?

Hulp nodig?

Loopt u van te voren of tijdens uw webinar of uitzending tegen een probleem aan? Dat lossen wij graag zo snel mogelijk op!
Daarom hebben wij voor het gemak al onze tips voor het Webinary platform onder elkaar gezet op deze pagina.

Alle onderwerpen

De uitzending via Zoom

Wordt de uitzending uitgezonden via Zoom, of bent u als spreker uitgenodigd om...

Lees meer

Het signaal is blokkerig, stottert of buffert veel

Wanneer het signaal van de uitzending blokkerig is, stottert of vaak buffert, kan...

Lees meer

Het login- of registratiescherm blijft hangen

Heeft u problemen met het inloggen of registreren en blijft het scherm vastlopen?...

Lees meer

Ik zie geen beeld of hoor geen geluid

Mocht u vóór of tijdens de uitzending technische problemen ondervinden, bijvoorbeeld met het...

Lees meer

Ondersteunde browsers voor de uitzending

Om de uitzending zonder problemen te volgen, raden we aan om een van...

Lees meer

De uitzending via Webex

Wordt de uitzending uitgezonden via Webex, of bent u als spreker uitgenodigd om...

Lees meer

Kan geen vragen stellen of polls beantwoorden

Heeft u moeite met het stellen van vragen of het beantwoorden van polls...

Lees meer

Aanbevolen technische specificaties voor de uitzending

Om de uitzending soepel te kunnen bekijken, raden we de volgende technische specificaties...

Lees meer

De uitzending via Microsoft Teams

Wordt de uitzending uitgezonden via Microsoft Teams, of bent u als spreker uitgenodigd...

Lees meer

U bent niet geregistreerd

Ontvangt u de melding “U bent niet geregistreerd” bij het inloggen? Dit kan...

Lees meer

Tips voor een soepel verloop van het webinar

We willen graag dat u zonder problemen kunt deelnemen aan een uitzending. Hieronder...

Lees meer

Ik hoor een echo

Een echo kan ontstaan als de uitzending meerdere keren geopend is. Controleer of...

Lees meer
Liever zo snel mogelijk in contact komen met het team?