Loopt u van te voren of tijdens uw webinar of uitzending tegen een probleem aan? Dat lossen wij graag zo snel mogelijk op!
Daarom hebben wij voor het gemak al onze tips voor het Webinary platform onder elkaar gezet op deze pagina.
Wordt de uitzending uitgezonden via Zoom, of bent u als spreker uitgenodigd om...
Lees meerWanneer het signaal van de uitzending blokkerig is, stottert of vaak buffert, kan...
Lees meerHeeft u problemen met het inloggen of registreren en blijft het scherm vastlopen?...
Lees meerMocht u vóór of tijdens de uitzending technische problemen ondervinden, bijvoorbeeld met het...
Lees meerOm de uitzending zonder problemen te volgen, raden we aan om een van...
Lees meerWordt de uitzending uitgezonden via Webex, of bent u als spreker uitgenodigd om...
Lees meerHeeft u moeite met het stellen van vragen of het beantwoorden van polls...
Lees meerOm de uitzending soepel te kunnen bekijken, raden we de volgende technische specificaties...
Lees meerWordt de uitzending uitgezonden via Microsoft Teams, of bent u als spreker uitgenodigd...
Lees meerOntvangt u de melding “U bent niet geregistreerd” bij het inloggen? Dit kan...
Lees meerWe willen graag dat u zonder problemen kunt deelnemen aan een uitzending. Hieronder...
Lees meerEen echo kan ontstaan als de uitzending meerdere keren geopend is. Controleer of...
Lees meer